Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

FOOTLOGICS Europe
Markerkant 13 – 3J
1314AL
Almere

+31 36 5260 888
info@hielspoortips.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.

Hielspoortips van Moniek

Moniek van Footlogics
Gediplomeerd Voetkundig Adviseur

Vragen of advies over hielspoor en voetproblemen?

Ik ben Moniek van Footlogics. Heb je een vraag over hielspoor of andere voetklachten? Ik adviseer je met plezier.