Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu? Als je bestelling is geplaatst ontvang je meteen een bevestiging. Controleer het spamfilter (prullenbak) van je e-mail programma als je geen mails van ontvangen hebt.

Bekijk meer

Wat gebeurt er als mijn bestelling is geplaatst en betaald?

Wat gebeurt er als mijn bestelling is geplaatst en betaald? Dan gaan we meteen aan de slag voor je. Je ontvangt een bericht van ons dat je bestelling in behandeling is genomen en na verzending krijg je nog een berichtje dat je bestelling onderweg is. Geen statusupdates ontvangen? Controlleer het spamfilter...

Bekijk meer

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen? Je kan je bestelling bij Hielspoortips op verschillende manieren veilig en snel afrekenen. Alle betaalmethodes zijn gratis behalve Rembours. Als je voor deze optie kiest reken je je pakje af bij de postbezorger. We zijn genoodzaakt voor Rembours € 14,95 rekenen.

Bekijk meer
Hielspoortips van Moniek

Moniek van Footlogics
Gediplomeerd Voetkundig Adviseur

Vragen of advies over hielspoor en voetproblemen?

Ik ben Moniek van Footlogics. Heb je een vraag over hielspoor of andere voetklachten? Ik adviseer je met plezier.